keskiviikko 9. joulukuuta 2009

Jännittävä päivä

Tiedättekö sen tunteen mikä tulee kun joku kysyy kysymyksen johon ei yksinkertaisesti osaa vastata ja tulee sellainen ahdistunut olo ja sitten yrittää keksiä jotain järkevää selitystä miksi ei osaa vastata? Noo-o - minulle tuli tänään töissä muutaman kerran sellainen tilanne kun jouduin yllättäen olemaan yksin Fredalla 2,5 vuoden tauon jälkeen.
Voi sitä jännityksen määrää aamusta asti. Olin tosiaan niin jännittynyt, että en syönyt enkä juonut mitään koko päivänä. Vähän kuin olisi ollut ensimmäistä päivää uudessa työpaikassa.
Olen tottunut siihen, että tiedän mitä myyn mutta tänään jouduin pahoittelemaan tietämättömyyttäni joissakin asioissa. Ei se kuitenkaan tainnut muita häiritä kuin itseäni.
Ja tietysti loppua kohden parani, olin melkein kuin vanha tekijä. Bonuksena vielä; tapasin tuttuja vanhoja asiakkaita joita en ole nähnyt pitkiin aikoihin. (enpä nimittäin olisi välttämättä tavannut jos en olisi ollut yksin)
Eli minua voi jatkossakin tavata vallan yksin Fredalta ja saattaapi olla, että silloin osaan vastata kaikkiin kysymyksiin !!!
VOI MUA SENTÄÄN - VÄLILLÄ ITSEÄKIN NAURATTAA !
Mitäpä tähän voi enää muuta sanoa kuin että; "kun ei ota elämää liian vakavasti niin sekään ei ota sinua ja on paljon hauskempaa" tai jotain muuta yhtä kivaa.

Ei kommentteja: