torstai 19. maaliskuuta 2009

Uudet aukioloajat

Pitkän pohdinnan jälkeen päätin, että huhtikuusta alkaen olen maanantaisin suljettu. Ei siinä mitään ihmeempää dramatiikkaa ole - haluan vain keskittyä nettikauppaan samalla innolla kuin olen liikkeeseen panostanut. Eikä tämä missään nimessä tarkoita sitä, että jättäisin liikkeeni hunningolle - se on kuitenkin minun kolmas lapseni jota hoivaan Suurella Rakkaudella.
Minua on niin kovasti harmittanut ja harmittaa edelleen, etten ennätä laittaa tuotteita "reaaliajassa" nettikauppaan. Tällöin ne asiakkaat, joilla ei ole mahdollisuutta käydä liikkeessä eivät näe uutuuksia eivätkä saa välttämättä mahdollisuutta ostaa haluamaansa tuotetta/kokoa koska se on jo myyty ennenkuin saan sen edes nettikauppaan saakka. 
Mutta, niinkuin olen monesti sanonut; liikkeeni on myös sopimuksen mukaan avoinna jos ei ole mahdollisuutta tulla liikkeen aukioloaikoina. Rohkeasti vain soittelemaan - palvelen mielelläni myös muina ajankohtina.

Ei kommentteja: